Rozpiętki hantlami na ławce płaskiej

środa, 10 listopada 2010
  • Kobieta

  • Siła lub masa

  • Klatka

  • barki

  • Wolne ciężary

  • Kulturystka

  • Początkujący

Opis:

  • Usiądź na ławce płaskiej trzymając w dłoniach hantle które następnie powinny spoczywać na twoich udach.
  • Kładąc się na plecach unieść hantle do góry prostując łokcie. Nadgarstki powinny być w uchwycie neutralnym. Pamiętaj- głowa, plecy, pośladki i stopy są w stałym kontakcie z płażczyzną. Hantle powinny być pod pełną kontrolą ramion. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WDECHU, używając mięśni klatki piersiowej, powoli opuść hantle ruchem w pełni okrągłym, lekko uginając łokcie. Ramiona opuszczamy do pełnego rozciągnięcia mięśni klatki piersiowej. W dolnej fazie tego ruchu przedramie z ramieniem powinno tworzyć kąt otwarty.
  • NA WYDECHU, spinając mięśnie klatki piersiowej, powracasz do pozycji startowej.
  • Ćwiczenie wykonujesz do wybranej ilości powtórzeń.
  • Tempo koncentryczne/ekscentryczne powinno wynosić 1:2
  • Zmieniając ustawienie ławki- góra, dół, płaska,