Rotowanie ramion z hantlą

środa, 10 listopada 2010
  • Kobieta

  • Siła lub masa

  • Barki

  • Przedramię

  • Wolne ciężary

  • Kulturystka

  • Średni

Opis:

  • Ćwiczenie to można wykonać leżąc na płaskiej ławce, lub leżąc na ziemi.)
  • Połż się na boku, na płaskiej ławce, trzymając w jednej ręce hantelke a drugą wspierając korpus dla stabilności. Bark ulokowany u góry będzie wykonywał prace.
  • Górne ramie trzymasz “przylepione” do korpusu, a w łokciu utrzymujesz kąt 90-stopni. Przedramie, obciążone hantelką, jest skierowane do dołu. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WYDECHU, unosisz hantle, rotując przedramie w ruchu pół okrągłym. Pamiętaj- stale utrzymujesz kąt 90-stopni w łokciu. Ruch wykonujesz do momentu kiedy przedramie jest w pionie do podłogi. Spięty bark przytrzymujesz przez chwile.
  • NA WDECHU, powoli opuszczasz hantle tym samym ruchem, powracając do pozycji startowej.
  • Kontynujesz wybraną ilość powtórzeń, poczym zmieniasz ramie.