Przysiad ze sztangą za plecami.

czwartek, 8 grudnia 2011
  • Mężczyzna

  • Siła lub masa

  • Uda

  • Plecy odc. ledźwiowy, Pośladki

  • Wolne ciężary

  • Bieganie, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Zaawansowany

Opis:

  • Przed zaczęciem ustaw sztange na stojaku na wysodości dłoni. Następnie chwytając nadchwytem unosisz sztange ze stojaka i robisz krok do przodu. Stopy ustawiasz na szerokość ramion. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WDECHU- Zaczynasz przysiad poprzez uginanie kolan i bioder. Sztanga podróżuje blisko nóg, korpus jest wyprostowany a głowa uniesiona do góry.  Kontynuujesz dopóki kąt w kolanach nie wyniesie więcej niż 90-stopni. PAMIĘTAJ- TWOJE KOLANA MUSZĄ BYĆ USTAWIONE W LINI PROSTEJ Z TWOIMI STOPAMI.
  • NA WYDECHU- Zaczynasz prostowanie kolan i bioder- unosząc sztange do pozycji startowej.
  • UWAGA: TO JEST ZAAWANSOWANE ĆWICZENIE! JEŻELI MASZ PROBLEMY Z PLECAMI LUB STAWAMI NIE POWINIENES WYKONYWAC TEGO RUCHU.