Przysiad ze sztangą w przodzie

środa, 10 listopada 2010
  • Kobieta

  • Siła lub masa

  • Uda

  • Dwugłowy, Pośladki

  • Wolne ciężary

  • Bieganie, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Zaawansowany

Opis:

  • Przed zaczęciem ustaw sztange tuż poniżej wysokości ramion. Następnie chwytając nadchwytem rotujesz łokcie do przodu, opierając sztange spoczywającą w dłoniach na twoich barkach
  • Unieś sztange używając twoich nóg i trzymając prosto torso.
  • Po wykroczeniu do przodu, ustawiasz stopy na szerokość RAMION , a palce od stóp lekko na zewnątrz. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • Na wdechu- Zaczynasz przysiad poprzez uginanie kolan. W tym samym czasie trzymasz korpus wyprostowany, a głowe uniesioną do góry. Kontynuujesz dopóki kąt w kolanach nie wyniesie więcej niż 90-stopni. PAMIĘTAJ- TWOJE KOLANA MUSZĄ BYĆ USTAWIONE W LINI PROSTEJ Z TWOIMI STOPAMI.
  • Na wydechu- Zaczynasz prostowanie kolan i bioder- do pozycji startowej.
  • UWAGA: TO JEST ZAAWANSOWANE ĆWICZENIE! JEŻELI MASZ PROBLEMY Z PLECAMI LUB STAWAMI NIE POWINIENES WYKONYWAC TEGO RUCHU.