Przysiad ze sztangą na barkach na pudło

środa, 10 Listopad 2010
  • Kobieta

  • Siła lub masa

  • Uda

  • Dwugłowy, Łydki, Pośladki

  • Wolne ciężary

  • Bieganie, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Zaawansowany

Opis:

  • Przed zaczęciem ustaw sztange tuż poniżej wysokości ramion. Wejdż pod sztange i wypośrodkuj ją na twoich ramionach
  • Trzymając sztange dwoma rękoma po obydwu stronach unieś ją do góry używając twoich nóg. Pamiętaj aby korpus był wyprostowany. Po wykroczeniu do przodu i ustawieniu się przed pudłem, ustawiasz stopy na szerokość RAMION. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA
  • Na WDECHU- Zaczynasz przysiad poprzez uginanie kolan. Korpus trzymasz wyprostowany, a głowe uniesioną do góry. Kontynuujesz dopóki pośladki nie dotkną pudła. PAMIĘTAJ- TWOJE KOLANA MUSZĄ BYĆ USTAWIONE W LINI PROSTEJ Z TWOIMI STOPAMI.
  • Na WYDECHU-Prostując kolana i biodra powracasz do pozycji startowej.
  • Powtarzasz ten ruch do ilości zaplanowanych powtórzeń.
  • UWAGA: JEŻELI MASZ PROBLEMY Z PLECAMI LUB STAWAMI NIE WYKONUJ TEGO ĆWICZENIA Z OBCIĄŻENIEM.