Przysiad z hantlami na pudło.

czwartek, 8 grudnia 2011
  • Mężczyzna

  • Siła lub masa

  • Uda

  • Pośladki

  • Wolne ciężary

  • Bieganie, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Średni

Opis:

  • Ustaw się przed pudłem, w dłoniach trzymając hantle, na szerokości ramion w pozycji młotkowej. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA 2
  • A WDECHU- zaczynasz powoli przysiad poprzez uginanie kolan oraz bioder. W tym samym czasie trzymasz torso wyprostowane a głowe uniesioną do góry. Ruch kontynujesz dopóki pośladki dotkną pudła. PAMIĘTAJ- TWOJE KOLANA MUSZĄ BYĆ USTAWIONE W LINI PROSTEJ Z TWOIMI STOPAMI.
  • NA WYDECHU-prostując kolana i biodra powracasz do pozycji startowej.
  • Kontynuujesz wybraną ilość powtórzeń.
  • JEŻELI MASZ PROBLEMY Z PLECAMI LUB STAWAMI NIE POWINIENES WYKONYWAC TEGO RUCHU. MOŻNA ZASTĄPIĆ PRZYSIADAMI Z CIĘŻAREM CIAŁA
  • MOZNA ZMIENIAĆ USTAWIENIE STÓP ABY ZMIENIC PRACE ZAANGAŻOWANYCH MIĘŚNI.