Prostowanie pleców na ławce rzymskiej

środa, 10 Listopad 2010
  • Kobieta

  • Gibkość, Siła lub masa

  • Plecy odc. ledźwiowy

  • Dwugłowy, Pośladki

  • Maszyna

  • Kulturystka

  • Średni

Opis:

  • Ustaw ławke rzymską tak aby maksymalna wysokość podporu uda nie przekraczała ugięcia stawów biodrowych.
  • Ułóż sie na ławce rzymskiej twarzą w dół, tak aby uda przylegały do ławki a nogi były zabezpieczone w podporach. Dłonie umieszczasz w okolicy szyji, lub krzyżyjesz na klatce piersiowej. Dla dodatkowego obciążenia można użyć tależa obejmując go przed klatką piersiową. Uwaga- dłonie umieszczone na szyji nie powinny ciągnąc głowy do dołu. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WDECHU, powoli uginając staw bidrowy, opuszczasz korpus do dołu NIGDY nie zaokrąglając pleców.
  • NA WYDECHU, także powoli, unosisz korpus do góry.
  • Powtarzasz wybraną ilość powtórzeń.
  • UWAGA- ruchy wykonujesz płynnie- nie szarpiesz i nie opuszczasz gwałtownie korpusu.