Prostowanie pleców na ławce płaskiej.

wtorek, 6 Grudzień 2011
  • Mężczyzna

  • Gibkość, Siła lub masa

  • Plecy odc. ledźwiowy

  • Dwugłowy, Pośladki

  • Ciało

  • Bieganie, Jazda rowerowa, Koszykówka, Narty, Piłka nożna, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Średni

Opis:

  • Ćwiczenie wykonujesz trzymając obydwoma stopami boki ławki, lub przy pomocy partnera- trzymajacego twoje stopy.
  • Przesuń swoje ciało do przodu na ławce tak aby koniec ławki przylegał w okolicy stawu biodrowego. Stopami obejmujesz kąt ławki a dłonie umieszczasz w okolicy szyji, lub krzyżyjesz na klatce piersiowej. Dla dodatkowego obciążenia można użyć tależ obejmując go przed klatką piersiową. Uwaga- dłonie umieszczone na szyji nie powinny ciągnąć głowy do dołu. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WDECHU, powoli uginając staw bidrowy, opuszczasz korpus do dołu nie zaokrąglając pleców.
  • NA WYDECHU, także powoli, unosisz korpus do góry.
  • Powtarzamy wybraną ilość powtórzeń.
  • UWAGA- ruchy wykonujesz płynnie- nie szarpiesz i nie opuszczasz gwałtownie korpusu.