Pompki- Aligator.

wtorek, 27 Grudzień 2011
  • Mężczyzna

  • Polymetryczne / Dynamiczne, Siła lub masa

  • Barki, Klatka

  • Triceps

  • Ciało

  • Kulturystka, Sztuki walki

  • Średni

Opis:

  • Przyjmij pozycje pompki, ustawiając dłonie na szerokość bark a stopy lekko rozstawione. Korpus utrzymuj w pozycji prostej napinając mięśnie brzucha. Ramiona w pełni wyprostowane.  Następnie zmień pozycje obu rąk, jedną wysuwając do przodu a drugą do tyłu.  TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WDECHU, uginając łokcie zbliżasz klatke piersiową do ziemi. Ruch wykonujesz do momentu kiedy klatka piersiowa prawie dotyka ziemi.
  • NA WYDECHU, spinając mięśnie klatki piersiowej, wyciskasz korpus do góry, do pozycji startowej.
  • Ponownie zmieniasz pozycje obu rąk, po czym uginasz łokcie wykonując pompke.
  • Ćwiczenie wykonujesz zmieniając ustawienie rąk po każdym powtórzeniu, do wybranej ilości powtórzeń.
  • Ćwiczenie można wykonywać w sposób dynamiczny, zmieniając ustawienie rąk w powietrzu pomiędzy powtórzeniami.