Podrzut 2 kettlebells

piątek, 6 Kwiecień 2012
  • Mężczyzna

  • Polymetryczne / Dynamiczne, Siła lub masa

  • Barki, Brzuch, Plecy odc. ledźwiowy, Uda

  • Łydki, Plecy odc. piersiowy, Plecy odc. szyjny, Pośladki, Przedramię, Triceps

  • Kettlebells

  • Bieganie, Fitness, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Zaawansowany

Opis:

  • Po wykonaniu poprawnego zarzutu dwoma czajnikami, stoisz wyprostowany trzymając je pomiędzy przedramionami a ramionami. Uginasz lekko kolana, spinasz pośladki, wypinając miednice do przodu i pochylasz się lekko do tyłu przeprostowując plecy. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WYDECHU, prostując kolana i korpus oraz używając stawu skokowego, dynamicznie podrzucasz obciążenie do góry. Ramiona prowadzące obciążenie rotujesz o 90 stopni do uchwytu otwartego.
  • Podczas fazy pracy, prostując ramiona uginasz nogi i biodra, które kończą fazę pracy poprzez pełne wyprostowanie kolan.
  • NA WDECHU, opuszczasz czajnik do pozycji startowej amortyzując spadający ciężar stawem skokowym, ugięciem kolan i zaokrągleniem pleców.
  • Ćwiczenie powtarzasz do wybranej ilości powtórzeń.