Podrzut 1 kettlebell

piątek, 6 Kwiecień 2012
  • Mężczyzna

  • Polymetryczne / Dynamiczne, Siła lub masa

  • Barki, Brzuch, Plecy odc. ledźwiowy, Uda

  • Klatka, Łydki, Plecy odc. piersiowy, Plecy odc. szyjny, Pośladki, Przedramię, Triceps

  • Kettlebells

  • Bieganie, Fitness, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Średni

Opis:

 Po wykonaniu poprawnego ZARZUTU, stoisz wyprostowany z kettlebell spoczywającym pomiędzy przedraminiem a ramieniem. 

  • Uginasz lekko kolana, spinasz pośladki, wypinając miednice do przodu, i pochylasz się do tyłu zaaokrąglając lekko plecy.  TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WYDECHU, prostujęc kolana i korpus oraz urzywając stawu skokowego, dynamicznie podrzucasz obciążenie do góry.  Ramie prowadzące obciążenie rotujesz o 90 stopni do uchwytu otwartego.
  • Podczas fazy pracy, prostując ramie- uginasz nogi i biodra, które kończą faze pracy poprzez prostowanie kolan do pełnego wyprosu.
  • NA WDECHU, opuszczasz kettlebell do pozycji startowej absorbując spadający ciężar stawem skokowym, ugięciem kolan i zaokrągleniem korpusu.
  • Ćwiczenie powtarzasz do wybranej i równej ilości powtórzeń po obu stronach.