Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia na maszynie Smitha.

czwartek, 1 grudnia 2011
  • Mężczyzna

  • Siła lub masa

  • Barki, Plecy odc. szyjny

  • Biceps

  • Maszyna

  • Sztuki walki

  • Początkujący

Opis:

  • Po załadowaniu maszyny odpowiednim ciężarem, stajesz przed gryfem maszyny Smitha po stronie pochylonej do ciebie. 
  • Stoisz wyprostowany. Stopy trzymasz na szerokości bioder. Twoje uda zbliżone są do gryfu. Twoje dłonie -nadchwytem, troche wężej niż szerokość ramion, spoczywają na gryfie.
  • Rotując nadgarstki unosisz gryf, uwalniając blokade maszyny. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WYDECHU, uginając łokcie, kierując je na zewnątrz, unosisz ciężar do góry. Gryf podąża blisko twojego ciała, a łokcie zawsze utrzymujesz powyżej dłoni. Ciężar unosisz do wysokości brody i przytrzymujesz przez chwile.
  • NA WDECHU, powoli opuszczasz gryf do pozycji startowej.
  • Kontynujesz do wybranej ilości powtóżeń.
  • Ćwiczenie jest zbliżone do wiosła sztangą, ale na maszynie Smitha, jesteśmy w stanie załadować większe obciążenie, nadal wykonując ćwiczenie poprawnie.