Podciąganie się do Pomki Rzymskiej z asystencja na Jungle Gym.

wtorek, 14 Luty 2012
  • Mężczyzna

  • Polymetryczne / Dynamiczne, Siła lub masa

  • Barki, Biceps, Plecy odc. piersiowy, Triceps

  • Uda

  • TRX / Jungle Gym

  • Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Piłka nożna, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Zaawansowany

Opis:

  • Ustaw uchwyty Jungle Gym około 10 centymetrów poniżej lini pasa.
  • Stań wyprostowany ustawiając stopuy poniżej zwisających lin i złap uchwyty nadchwytem.  Ugnij kolana i pochylając się do tyłu powieś się na ramionach zbliżając korpus do ziemi.  TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WYDECHU, dynamicznie podciągasz korpus do góry zbliżając uchwyty do klatki piersiowej.  
  • Rozpędem ciała zażucasz klatke piersiową do przodu, spinając plecy i unosząc barki powyżej uchwytów.  
  • Faze pracy kontynujesz unosząc korpus do góry poprzez prostowanie łokci i wyciskanie ciała do góry barkami.  Cała faza pracy jest wspomagana asystencją nóg.
  • NA WDECHU, powoli opuszczasz ciało do dołu uginając łokcie, opuszczjąc korpus do ziemi, i uginając kolana do pozycji startowej.
  • Ćwiczenie kontynujesz do wybranej ilości powtórzeń.