Podciąganie końca sztangi w opadzie.

środa, 11 stycznia 2012
  • Mężczyzna

  • Siła lub masa

  • Plecy odc. piersiowy

  • Biceps, Plecy odc. ledźwiowy, Przedramię, Uda

  • Wolne ciężary

  • Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Zaawansowany

Opis:

  • Gryf obciążasz po jednej stronie a drugą strone blokujesz w stabilnym miejscu.
  • Stając rozkrokiem ze sztangą pomiędzy nogami, chwytasz gryf po obciążonej stronie używając uchwytu podwujnego, lub łapiąc sztange dłońmi.
  • Utrzymując proste plecy, unosisz sztange uginając kolana i biodra, pochylając korpus do kąta trzydziestu stopni w stosunku do ziemi. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WYDECHU, uginając łokcie, przyciągasz sztange do korpusu i w końcowej fazie maksymalnie spinasz łopatki. Spięte plecy przytrzymujesz przez chwile.
  • NA WDECHU, powoli powracasz do pozycji startowej.
  • Ćwiczewnie powtarzasz do wybranej ilości powtórzeń.