Podciąganie kolan na Jungle Gym.

wtorek, 14 Luty 2012
  • Mężczyzna

  • Siła lub masa

  • Brzuch, Plecy odc. ledźwiowy, Uda

  • Dwugłowy, Plecy odc. piersiowy

  • TRX / Jungle Gym

  • Bieganie, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Średni

Opis:

  • Po umieszczeniu stóp w zaczepach Jungle Gym, połż się na brzuchu, tak aby liny były w odległości około 20 centymetrów od ziemi.
  • Rozkładasz szeroko i stabilnie ramiona i prostując łokcie unosisz korpus do góry. Utrzymujesz linie prostą pomiędzy napiętym korpusem a nogami. TO JEAT TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WYDECHU, jednocześnie uginasz biodra i kolana obydwu nóg podciągając kolana pod klatke piersiową. Ruch kontynujesz do maksymalnego ugięcia kolan.  
  • NA WDECHU, prostujesz biodra i kolana do pozycji startowej.
  • Kontynujesz z ćwiczeniem do wybranej ilości powtórzeń.