Podciąganie kolan do boku w podporze na Jungle Gym.

wtorek, 14 lutego 2012
  • Mężczyzna

  • Gibkość, Polymetryczne / Dynamiczne, Siła lub masa

  • Brzuch, Dwugłowy, Klatka, Plecy odc. ledźwiowy, Plecy odc. piersiowy, Uda

  • barki, Biceps, Łydki, Pośladki, Przedramię, Triceps

  • TRX / Jungle Gym

  • Bieganie, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Średni

Opis:

 
  • Po umieszczeniu stóp w zaczepach Jungle Gym, połóż się na brzuchu, tak aby liny były ustawione pionowo do ziemi.
  • Rozkładasz szeroko i stabilnie ramiona i prostując łokcie unosisz korpus do góry. Utrzymujesz linie prostą pomiędzy napiętym korpusem a nogami. TO JEAT TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WYDECHU, jednocześnie uginasz biodra i kolana obydwu nóg. Ruch kontynuujesz do boku w kierunku łokcia lewej ręki do maksymalnego ugięcia kolan. Korpus pozostaje horyzontalnie ustawiony do ziemi.
  • NA WDECHU, prostujesz biodra i kolana do pozycji startowej po czym wykonujesz ten sam ruch po przeciwnej strone.
  • Kontynuujesz z ćwiczeniem do wybranej ilości powtórzeń po obu stronach.