Pistolet z kettlebell

czwartek, 5 Kwiecień 2012
  • Mężczyzna

  • Polymetryczne / Dynamiczne, Siła lub masa

  • Biceps

  • Przedramię

  • Kettlebells

  • Bieganie, Fitness, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Początkujący

Opis:

  • Ć wiczenie wykonujemy z obciążeniem większym niż zezwala na swobodne uginanie łokcia. Koncentrujemy się na ekscentrycznej fazie pracy.
  • Stajesz w rozkroku. Obydwoma rękoma unosisz kettlebells umieszczone pomiędzy twoimi nogami. Ciężar unosisz poprzez prostowanie kolan. Następnie dostawiasz stopy razem a kettelbells trzymasz po zewnętrznej stronie ud, w uchwycie neutralnym. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WYDECHU, lekko kołysając ramiona, zarzucamy kettlebells do góry uginając tylko łokcie. Ugięte ramiona przytrzymujemy przez krótką chwile.
  • NA WDECHU, powoli opuszczamy obciążenie do pozycji startowej.
  • Ćwiczenie wykonujemy do wybranej ilości powtórzeń.