Martwy ciąg z gumą – proste nogi.

czwartek, 8 grudnia 2011
  • Mężczyzna

  • Gibkość, Siła lub masa

  • Dwugłowy, Plecy odc. ledźwiowy

  • Pośladki

  • Gumy

  • Jazda rowerowa, Kulturystka, Narty, Snowboard

  • Średni

Opis:

  • Stań na gumie okrągłej tak aby była wyśrodkowana pomiędzy stopami.
  • Obniżając korpus do ziemi zakładasz gume wygodnie na szyje, poczym podnosisz się do pozycji stojącej. Pamiętaj aby korpus był wyprostowany. Stopy ustawiasz na szerokość ramion. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WDECHU, powoli trzymając kolana wyprostowane, pochylasz się do przodu uginając się tylko w biodrach. Kontynuujesz ruch do momentu kiedy korpus jest w poziomie z podłogą. Pamiętaj- plecy są zawsze wyprostowane, a klatka wypięta do przodu.
  • NA WYDECHU, unosisz korpus do góry, prostując się w stawie biodrowym do pozycji startowej.
  • Ćwiczenie kontynuujesz do wybranej ilości powtórzeń.
  • UWAGA: wykonując to ćwiczenie zwróć szczególną uwage na proste plecy oraz stabilny, ciągły ruch- nie szarp plecami oraz nie opuszczaj gwałtownie bo ryzykujesz kontuzją odcinka lędzwiowego.