Dzień dobry- stopy sumo

sobota, 14 Styczeń 2012
  • Kobieta

  • Siła lub masa

  • Dwugłowy, Pośladki

  • Plecy odc. ledźwiowy

  • Wolne ciężary

  • Bieganie, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Średni

Opis:

  • Zależnie od obciążenia- możesz zarzucić sztange na barki, lub użyć stojaka przytrzymującego gryf.
  • Po założeniu obciążenia na plecy, przytrzymaj sztange dwoma rękoma po obu stronach. Pamiętaj aby korpus był wyprostowany. Stopy ustawiasz super szeroko a palce od stóp ustawiasz na zewnątrz. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WDECHU, powoli uginając lekko kolana, pochylasz się do przodu uginając się w biodrach. Kontynujesz ruch do momentu kiedy korpus jest w poziomie z podłogą. Pamiętaj- plecy są zawsze wyprostowane, a klatka wypięta do przodu.
  • NA WYDECHU, unosisz korpus do góry, prostując się w stawie biodrowym spinając pośladki.
  • Ćwiczenie kontynujesz do wybranej ilości powtórzeń.