Dzień dobry na prostych nogach.

wtorek, 6 grudnia 2011
  • Mężczyzna

  • Gibkość, Siła lub masa

  • Dwugłowy, Plecy odc. ledźwiowy

  • Pośladki

  • Wolne ciężary

  • Bieganie, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Średni

Opis:

  • Zależnie od obciążenia- możesz zarzucić sztange na barki, lub użyć stojaka przytrzymującego gryf.
  • Po założeniu obciążenia na plecy, przytrzymaj sztange dwoma rękoma po obu stronach. Pamiętaj aby korpus był wyprostowany. Stopy ustawiasz na szerokość ramion. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WDECHU, powoli trzymając kolana wyprostowane, pochylasz się do przodu uginając się tylko w biodrach. Kontynuujesz ruch do momentu kiedy korpus jest w poziomie z podłogą. Pamiętaj- plecy są zawsze wyprostowane, a klatka wypięta do przodu.
  • NA WYDECHU, unosisz korpus do góry, prostując się w stawie biodrowym do pozycji startowej.
  • Ćwiczenie kontynuujesz do wybranej ilości powtórzeń.
  • UWAGA: wykonując to ćwiczenie zwróć szczególną uwage na proste plecy oraz stabilny, ciągły ruch- nie szarp plecami oraz nie opuszczaj gwałtownie bo ryzykujesz kontuzją odcinka lędzwiowego.