Ćwiczenie do rwania- z kettlebells

czwartek, 29 Marzec 2012
  • Mężczyzna

  • Polymetryczne / Dynamiczne

  • Barki, Brzuch, Dwugłowy, Łydki, Plecy odc. ledźwiowy, Plecy odc. piersiowy, Plecy odc. szyjny, Pośladki, Przedramię, Uda

  • Biceps

  • Kettlebells

  • Bieganie, Fitness, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Początkujący

Opis:

  • Stajesz w rozkroku. Prawą ręką unosisz Ktlbll umieszczony pomiędzy twoimi nogami. Ciężar unosisz poprzez prostowanie kolan. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • Zaczynasz wymachy do przodu. Pamiętaj aby siłe generować z korpusu poprzez uginanie bioder oraz z nóg uginając kolana. Nigdy nie uginasz części lędźwiowej pleców.
  • Wymachy wykonujemy do trzech wysokości- do klatki piersiowej, do brody i do czoła.
  • Przy każdej z wysokości, w końcowej fazie pracy, wyczuwamy "martwą" strefe pracy ciężaru kiedy kettlebell zawisa horyzontalnie i lekko przyciągamy i odpychamy kettlebell.
  • Ćwiczenie kontynujemy wielokrotnie we wszystkich trzech wysokościach na obydwie strony ramion.