Brzuszki- Skłony w leżeniu płasko.

wtorek, 29 Listopad 2011
  • Mężczyzna

  • Gibkość, Siła lub masa

  • Brzuch

  • Brzuch

  • Ciało

  • Bieganie, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Początkujący

Opis:

  • Leżąc płasko na plecach, trzymasz stopy płasko na ziemi (kąt w kolanach ok 90 stopni) tak aby odcinek lędzwiowy nie był uniesiony.
  • Umieszczasz swoje dłonie po obu stronach głowy, trzymając brode uniesioną. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WYDECHU, trzymając część lędzwiową przy ziemi, unosisz odcinek piersiowy do góry spinając mięśnie brzucha. W górnej fazie przytrzymujesz skurcz przez chwile.
  • UWAGA: Pamiętaj aby nie splatać palców za głową.  Kontrolując ruch- nie używaj "rozpędu", aby nie unosić części lędżwiowej.
  • NA WDECHU, rozkurczając brzuch, opuszczasz ramiona do pozycji startowej.
  • Kontynuujesz do wybranej ilości powtórzeń.
  • Ćwiczenie można wykonywac z obciażeniem- utrzymując ciężar na klatce piersiowej, lub w dłoniach przy prostych rękach.