Arnoldki- wyciskanie sztangielek

piątek, 9 Grudzień 2011
  • Kobieta

  • Siła lub masa

  • Barki

  • Przedramię, Triceps

  • Wolne ciężary

  • Kulturystka, Sztuki walki

  • Średni

Opis:

  •  Usiądź na ławce pionowej trzymając w rękach hantle które następnie będą spoczywały na twoich udach. Pamiętaj- stopy, pośladki i PLECY mają stały kontakt z płaszczyzną.
  • Unieś hantle do poziomu ramion. (pracując z dużym obciążeniem, hantle możemy unosić jedną na raz, lub użyć zarzutu udami).
  • Dłonie trzymające hantle, rotujemy do siebie tak aby uchwyt zamknięty był ukierunkowany do klatki piersiowej, a łokcie trzymamy wąsko zbliżone do siebie. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WYDECHU, prostując łokcie, wyciskamy hantle nad głowe rotując nadgarstki 180-stopni do okoła, aż w pełni wyprostujemy ramiona. Spięte barki trzymamy przez moment.
  • NA WDECHU, powoli opuszczamy hantle rotując nadgarstki do pozycji startowej.
  • Kontynujemy wybraną ilość powtórzeń.