POCAŁUJ TŁUSZCZ NA POŻEGNANIE…

5 suplementow na utratę tłuszczu...

czwartek, 6 Kwiecień 2017

Poznaj tych pięć suplementów wspomagających utratę tłuszczu, które sprawią, że będziesz szczuplejsza/y niż kiedykolwiek... Zrzucenie ostatnich opornych kilogramów bywa najtrudniejsze. Program Treningowy oraz Czysta Dieta wykonają większość roboty, ale zapasy tkanki tłuszczowej w twoim ciele mogą być uparte i czasem potrzebna jest mała, dodatkowa pomoc, by osiągnąć cele fitness. Właśnie wtedy przydaje się dobrze wyposażona saszetka z suplementami...

Metoda na ostatnią fałdkę… Pięć poniższych składników może zapewnić ci właśnie to, czego potrzebujesz, by pozbyć się tej ostatniej fałdki. Uważaj te produkty za ostatnie poprawki, które podkreślą całą ciężką pracę wykonaną na siłowni i dyscyplinę zachowaną przy stole. Te uparte zapasy tłuszczu nigdy nie będą wiedziały, co się ostatecznie z nimi rozprawiło.

1.Przyjmij więcej kofeiny… Kofeina to jeden z najłatwiej dostępnych spalaczy tłuszczu i na dodatek znajduje się wśród składników, które pozwolą ci pozbyć się tkanki tłuszczowej z twojego ciała. Ta substancja zwiększa termogenezę (wytwarzanie ciepła) w organiźmie, poprawia twoją zdolność do spalania większej ilości kalorii i uwalnia więcej tłuszczu, który może zostać zużyty w formie paliwa. A ponieważ kofeina jest stymulantem, może pomóc ci w zachowaniu dobrego humoru, gdy będziesz na diecie, zmniejszy głód i zwiększy intensywność twoich wysiłków na siłowni (a bardziej intensywne treningi oznaczają większą ilość spalonego tłuszczu).
Odpowiednia ilość: Przyjmuj 200 – 400 miligramów suplementu zawierającego kofeinę pomiędzy posiłkami, dwa lub trzy razy dziennie, z jedną dawką 30 – 60 minut przed treningiem.

2.Ekstrakt z zielonej herbaty… Tak jak kofeina, ekstrakt z zielonej herbaty znajduje się na wysokiej pozycji na liście spalaczy tłuszczu i istnieje ku temu dobry powód: ta substancja działa, czego dowiedziono w badaniach i potwierdzono w wielu anegdotycznych raportach. Katechiny to aktywne związki znajdujące się w zielonej herbacie. Dokładniej galusan epigallokatechiny (EGCG) podnoszący poziom norepinefryny w organiźmie poprzez powstrzymywanie enzymu, który w przeciwnym wypadku, by ją rozkładał. Gdy poziom norepinefryny jest podniesiony, wyższe jest również tempo metabolizmu, oraz potencjał do spalania tłuszczu.
Odpowiednia ilość: Przyjmuj 500 – 1000 miligramów ekstraktu z zielonej herbaty zawierającego standardową dawkę EGCG dwa lub trzy razy dziennie, z jedną dawką 30 – 60 minut przed treningiem.