JAK DOTRZEĆ DO METY?

Mity i podstawy, które musisz zrobić...

wtorek, 22 Marzec 2016

Czy twoim poniedziałkowym, urodzinowym, zależnym od pory roku etc... wiecznym postanowieniem jest utrata wagi? Poniżej 4 wskazówki, które pomogą ci w końcu wziąć sprawy w swoje ręce i dotrzeć do celu...
Wiele osób postanawia, że np; od poniedziałku, wraz z nastaniem ciepłych dni, etc. straci na wadze! Dla niektórych jest to postanowienie powtarzające się każdej wiosny, ale nigdy nie mogą zabrać się za zrzucanie zbędnych kilogramów. Dlaczego tak się dzieje i co można zrobić, by wreszcie dotrzeć do mety?

ZREZYGNUJ Z BYCIA NA DIECIE…Gdy masz poczucie ograniczenia, twoje ciało w końcu zacznie walczyć. Diety powodują efekt jojo. Tracisz na wadze, zyskujesz, tracisz i znów zyskujesz.

Zapytasz więc: Od czego mam zacząć?

ZAAKCEPTUJ TO – KIM JESTEŚ…Miej względem siebie rozsądne oczekiwania i nie wyobrażaj sobie, że będziesz wyglądać jak ktoś, do kogo nigdy nie będziesz podobna. Zaakceptuj to, kim jesteś, naucz się kochać siebie i pracuj nad tym. Każdy ma swoje mocne i słabe strony.

Jak mam stracić na wadze, jeśli nie będę stosować diety?

ŻADNYCH INTENSYWNYCH DIET ODCHUDZAJĄCYCH…Nie rezygnuj od razu z każdego złego nawyku i nie jedz wszystkiego, na co masz ochotę. Powoli oduczaj się złych nawyków i bądź cierpliwa podczas swojej podróży do utraty wagi. Staraj się zjadać małe posiłki co trzy godziny i pamiętaj, by zwracać uwagę na jakoś i ilość pożywienia. Mam tutaj na myśli to, żebyś nie jadła posiłku wykonując inną czynność, bo możesz wtedy jeść zbyt szybko albo za dużo. Usiądź na kilka minut, zjedz i wróć do swoich zajęć. Jeśli masz złe nawyki żywieniowe jak słodycze, smażone i tłuste potrawy, fast-foody etc. postaraj się jak najszybciej zrezygnować z nich i poszukać zdrowych przepisów na wartościowe posiłki.

OK, możesz sobie z tym poradzić, ale nienawidzisz ćwiczyć?

RADOSNY TRENING…Nie wykonuj treningu, którego nienawidzisz! Znajdź coś, co będzie ci się podobać i ćwicz tak dużo jak możesz. Nie martw się o to czy jest on wystarczająco trudny albo że może nie pozwala ci bardzo szybko osiągnąć wyników. Jeśli nie lubisz tego, co robisz, w końcu PRZESTANIESZ i tak to robić!!! Coś jest lepsze od niczego. Najpierw wykształć nawyk trenowania, a następnie zwiększ czas trwania i intensywność treningów. Nie bój się spróbować nowych opcji i miej otwarty umysł, ponieważ nigdy nie wiadomo co może stać się twoją pasją. Gdyby kilka lat temu ktoś mi powiedział, że będę profesjonalistką IFBB wykonującą szalone treningi kardio i z obciążeniem, patrzyłabym na niego jakby miał cztery głowy.

TWÓJ CEL !!!Najważniejsze jest to, by się zrelaksować, dobrze się bawić, być cierpliwym i robić to, co PRZYJEMNE… Jeśli zrobisz coś niezgodnie z planem, nie miej wyrzutów sumienia, ponieważ nie jesteś sama, uwierz mi. Pozbywanie się zbędnych kilogramów jest trudne, a nawet trudniejsze jeśli się nudzisz albo nienawidzisz tego, co robisz, by osiągnąć w końcu swoje cele.