CZYSTA DIETA…

Chcesz zdobyć mięśnie brzucha? Sprawdź jak!

poniedziałek, 27 Kwiecień 2015

Przestań marnować swój czas i w końcu zdobądź sześciopak, ogranicz ilość spożywanego cukru, wyklucz z diety nieodpowiednie produkty i wysokoprzetworzone jedzenie.

Nie możesz zjeść ciastka i mieć ciastko! Powoli odejdź od tego ciastka. Jeśli twoim celem jest uwydatnienie mięśni brzucha, zdradzę ci mały sekret. Mięśnie brzucha nie powstają na siłowni, one powstają w kuchni.
Jeśli wykonujesz nieskończone ilości kardio oraz brzuszków i nie widzisz rezultatów, nadszedł czas na ponowne przeanalizowanie twojego programu. Każdy chce znać sposób na osiągnięcie sześciopaku. Cóż, to może zaboleć, ale sekretem jest…twoja dieta. Dopóki nie oczyścisz swojej diety, nie zobaczysz pożądanego rezultatu…
Często rozmawiam ze sfrustrowanymi ludźmi. Mówią mi, że stosują czystą dietę. Naprawdę ją stosujecie?

Czym twoim zdaniem jest czysta dieta? Zastanów się przez chwilę…
Kluczowym czynnikiem utraty tłuszczu jest nie tylko deficyt kaloryczny, ale również prawidłowe odżywianie. Oznacza to unikanie przetworzonego jedzenia. Jeśli nie możesz wymówić nazwy składnika, nie jedz go.
Im mniej przetworzone jedzenie, tym lepiej dla ciebie. Czytaj etykiety i pamiętaj, że ilość składników jest ważna. Jedzenie w puszce jest przetworzone. Wędliny są przetworzone i pełne azotanów, więc ich unikaj.
Czytając etykiety, zwracaj uwagę na minerały i witaminy. Jeśli się pojawiają w składzie zostały dodane, więc produkt jest przetworzony i nie będzie dobrym wyborem. Ta zasada dotyczy również mleka 2% i mleka niskotłuszczowego, ponieważ zawierają dodatkowe składniki. Unikaj ich. Lepszym wyborem będzie mleko migdałowe, kozie albo ryżowe.
Ciało może zużyć jedynie 3-6 gram cukru na raz (maksymalnie 6). Jeśli dostarczysz do organizmu więcej niż 6 gram – potraktuj cukier, jak truciznę.
Zrezygnowanie z cukrów prostych zajmuje trzy tygodnie. Doświadczysz syndromu odstawienia, ponieważ to substancja chemiczna. Jeśli musisz, stosuj słodziki, 1 łyżkę miodu, lub 1 łyżkę cukru (nie więcej!). Owoce również zawierają cukier!
Jeśli chodzi o węglowodany, staraj się jeść węglowodany złożone jak ciemny ryż, płatki owsiane i słodkie ziemniaki. Unikaj prostych węglowodanów, łącznie z białym ryżem i białym chlebem.
Wspaniałym wyborem będzie chleb Ezechiela, pełnoziarnista pita czy pełnoziarnisty makaron.