ZWIĘKSZ MOC CAŁEGO CIAŁA…

NAJLEPSZE ĆWICZENIA SIŁOWE DLA BIEGACZY...

środa, 28 Marzec 2018

Biegacze tworzą zupełnie odrębną "rasę ludzką". Niektórzy sądzą że ich styl życia kręci się wokół nudnego sportu polegającego jedynie na przekładaniu jednej nogi przed drugą. Ale każdy biegacz wie, że ten sport nie jest ani prosty ani nudny. Na każdym dystansie, na wiele sposobów treningowych, kilometr po kilometrze przebiegamy ziemię, niezależnie czy pada deszcz, śnieg, czy świeci słońce, trenujemy by osiągnąć konkretne cele...


Jak być lepszym biegaczem?Bez względu na to jakiego rodzaju biegaczem jesteś, czy jak wiele wyścigów już ukończyłeś, na pewno należysz do grona tych których łączy jeden wspólny cel – być lepszym biegaczem. Chcą biegać szybciej, dalej, bardziej wydajnie i pozostać wolnymi od kontuzji i urazów. Ale jeśli mają nadzieję osiągnąć ten cel, muszą zrobić znacznie więcej niż tylko biegać. Ważne jest, by do programu treningowego włączyć także inne ćwiczenia i odpoczynek, jeśli chcą osiągnąć swój maksymalny potencjał.

Trening siłowy… Trening siłowy jest ważną formą ćwiczeń, zarówno dla sportowców zawodowych jak i rekreacyjnych, ponieważ nie tylko pomaga budować masę mięśniową, która daje moc ciału, by pokonać trudne trasy, ale również zwiększa metabolizm, wspomagając przez to kontrolę nad masą ciała i wzmacniając kości przed zagrożeniami przychodzącymi z wiekiem. Solidny program treningu siłowego może pomóc biegaczom osiągnąć bardziej zrównoważoną muskulaturę dla większej mocy i mniejszego ryzyka urazu.

Oto kilka ruchów, które każdy biegacz powinien włączyć jako część swojego programu treningu siłowego, wraz z wyjaśnieniem dlaczego poszczególne ćwiczenie jest tak ważne…