WYMAGAJ WIĘCEJ OD SIEBIE…

Natężenie treningu siłowego...

środa, 7 Listopad 2018

Pompki szwedki…Najdaj ton mięśniom za pomocą pompek szwedek. Trenują one mięśnie trójgłowe ramion znajdujące się z tyłu górnej części ręki. Tricepsy są największymi mięśniami ręki i wykorzystywane są podczas popychania. By wykonać pompki szwedki, rozpocznij siedząc na solidnym krześle, chwyć przód siedzenia i odejdź stopami od krzesła, do momentu, gdy twój tyłek nie znajdzie się poza krzesłem. Wyprostuj nogi i obniż ciało, uginając ręce. Gdy twoje ręce będą mniej więcej pod kątem 90 stopni, odepchnij się i unieś do pozycji startowej na krześle.

Rowerek i deska…Nadaj ton swoim mięśniom brzucha za pomocą rowerka i deski w podporze. Jeśli wykonujesz tylko dwa ćwiczenia, by pracować nad swoimi mięśniami brzucha, powinny to być właśnie te dwie formy.
Obydwa pracują nad różnymi mięśniami, zbiorowo zwanymi mięśniami brzucha – mięsień prosty brzucha, mięśnie poprzeczne, mięsień piramidowy, mięsień skośny wewnętrzny, mięsień skośny zewnętrzny. Rozpocznij leżąc na podłodze i unieś tułów, napinając mięśnie brzucha. Gdy będziesz się podnosić, odwróć tułów tak, by łokieć skierowany był w stronę przeciwnego kolana. Nogi powinny się ruszać, jakbyś pedałowała, podczas gdy górna część ciała będzie się odwracać. Mięśnie brzucha w ten sposób poddawane są fantastycznemu treningowi. Zmieniaj kierunek obrotu podczas każdego powtórzenia.
Pozycja deski to statyczne ćwiczenie. Z przedramionami na ziemi, utrzymaj wyprostowane ciało i napnij mięśnie brzucha. Wytrzymaj w tej pozycji tak długo, jak zdołasz. Najlepiej wytrzymać 60 sekund. Najpierw ćwiczenie będzie wydawało się łatwe, ale bardzo szybko mięśnie brzucha zaczną się męczyć – stanie się tak, gdy zostaną poddane naciskowi i będą musiały ciężej pracować.

6 prostych ćwiczeń…Te 6 prostych ćwiczeń powinno wzmocnić i nadać ton słynnym problematycznym partiom ciała wielu kobiet. Jeśli dwa razy w tygodniu będziesz wykonywać trening, który zawiera wszystkie te ćwiczenia (pamiętaj, 1. rozgrzewka, 2. serie treningowe), szybko zauważysz, że wszystkie te zwisające miejsca zaczynają się zacieśniać. By spalać tłuszcz nadal potrzebujesz ćwiczeń kardio, ale te wymienione powyżej odegrają ważną rolę w procesie kształtowania szczupłej sylwetki.