SZEŚCIOPAK NA URLOPIE…

25-minut aktywnego treningu na świeżym powietrzu!

poniedziałek, 28 Maj 2018

Walizka spakowana, taxa czeka na dole, ty - gotowa/wy na wakacyjne szaleństwa... A co z treningiem? Ciężko wypracowanym sześciopakiem? Co zrobić, by wakacyjna beztroska nie zniweczyła całorocznej ciężkiej pracy?
Jedyne wyjście - trenuj na wakacjach... Nawet minimum ruchu - to świetna alternatywa...

Jeśli nie możesz lub nie chcesz wychodzić z hotelu (a szkoda, bo to świetna odmiana rutyny treningowej z siłowni), nie ma problemu! Trening ten możesz przećwiczyć także w pokoju hotelowym. Będziesz wykonywać segmenty biegania na bieżni (jeśli hotel posiada siłownię), lub po prostu biegać w miejscu z gumą lub bez. Wykonaj 3 obwody… Nie odpoczywaj pomiędzy seriami, a odpoczynek pomiędzy obwodami staraj się ograniczyć do minimum.

 Trening 1.  SERII   POWTÓRZEŃ 
 Bieg 3 3 min
 Przysiad z wyskokiem 3 25
 Wykroki – marsz 3 20 (na stronę)
 Bieg 3 3 min
 Przysiad z obciążeniem 3 50
 Wykroki – marsz 3 20 (na stronę)
 Bieg 3 3 min
 Bieg w podporze 3 20 (na stronę)
 Pompki 3 15

*Bieg: Jeśli nie jesteś na zewnątrz, skacz ze skakanką lub wskocz na bieżnię i biegnij z prędkością około 9-10 km/h.

Wskazówki do ćwiczeń: By zwiększyć efektywność treningu wykonuj wszystkie ćwiczenia (włącznie z bieganiem) trzymając w dłoniach 1-2kg hantle/ lub butelki z wodą…
Przysiad z wyskokiem – Zacznij trzymając nogi razem. Podskocz i zejdź do niskiego przysiadu w szerokim rozkroku, a następnie podskocz ponownie i wróć do pozycji startowej.
Wykroki (nogi na zmianę) – Rozpocznij od wykroku prawą nogą w przód. Następnie wyskocz i w powietrzu zmień nogi, by lądując ustawić się w pozycji do wykroku lewą nogą. Zmieniaj nogi w szybkim tempie.
Bieg w podporze – Utrzymuj silnie spięte mięśnie brzucha i podciągaj kolana na zmianę tak szybko i tak mocno jak tylko możesz.
GUMY Loop Training dostępne KLIKNIJ TUTAJ…