SYNDROM WYPALENIA…

Co zrobić kiedy chodzenie na siłownie staje się trudne?

środa, 16 Maj 2018

Jednym z możliwych rozwiązań jest wpuszczenie większej ilości światła słonecznego do twojej przestrzeni treningowej albo postaraj się uzupełnić ćwiczenia w budynkach ćwiczeniami na zewnątrz, takimi jak biegi narciarskie, jazda na łyżwach lub bitwa na śnieżki. Takie czynności nie tylko sprawią, że wyjdziesz na światło dzienne i zwiększysz poziom sprawności fizycznej, ale również pozwolą się zsocjalizować.

ROLA SFERY UCZUCIOWEJ… Nastrój jest kluczowy jeśli nie chcemy wypaść z obiegu. Czy twój nastrój pomaga podtrzymać zaangażowanie, a może ganisz się, gdy tylko coś ci się nie uda? Potknięcie raz na jakiś czas nie jest niczym złym. Jeśli dopiero zaczynasz ćwiczyć i coś psuje twój harmonogram, nie wiesz jak powrócić do trenowania. Wcześniej nie musiałaś o tym myśleć, ale można wrócić do treningów. Porozmawiaj z kimś o tym co się dzieje. Będziesz miała uczucie, że kogoś to obchodzi. Jeśli nigdy nie wstalibyśmy z podłogi, po tym jak upadaliśmy ucząc się chodzić w dzieciństwie, nadal byśmy raczkowali. Więc wyczołgaj się z tej negatywnej rutyny, zrób sobie przerwę i wróć do trenowania.

ZOBOWIĄZANA BY BYĆ FIT… Na końcu spróbuj stworzyć własny slogan wiążący się z fitnessem. Osobiście mam przypięte słowa „zobowiązana by być sprawną fizycznie” do lustra w łazience. Codziennie widzę jak się na mnie patrzą. Czasem również nawiedzają mnie na wygaszaczu ekranu w pracy. W ten sposób nie tylko przypominam sobie, ale również wszystkim innym o moim zobowiązaniu. Podczas, gdy inni będą przewracać oczami słysząc o twojej determinacji – joggingu wcześnie rano, zapisywaniu informacji treningowych, ciężkiej pracy i tak dalej, noś ją jak odznaczenie za honor.

7 KROKÓW W KIERUNKU SUKCESU… Jeśli twoja motywacja do trenowania zaczyna zanikać, podążaj za siedmioma krokami umieszczonymi poniżej i wróć do gry:
• Prześledź swoje początkowe cele. Czy były zbyt duże? Czy czas, który wyznaczyłaś sobie na ich osiągnięcie był nierealistyczny?
• Dostosuj cele do swojej obecnej sytuacji. Być może twój grafik jest znacznie bardziej zajęty niż sześć miesięcy temu.
• Zidentyfikuj swój główny cel i stwórz strategię, która pomoże ci go osiągnąć.
• Zmień ważne aspekty treningu dla urozmaicenia. Twoje ciało mogło popaść w rutynę.
• By zmierzyć postęp prowadź dziennik treningowy, zrób zdjęcia „przed” i „po”, albo stosuj obydwie metody.
• Uważaj na sezonową chandrę, jak SAD, która może przyczynić się do spadku wydajności ćwiczeń.
• Daj sobie trochę luzu. Każdy zalicza jakieś wpadki treningowe co jakiś czas. Kobiety, które osiągają sukces w treningach, to kobiety, które potrafią się podnieść po upadku.

ĆWICZ UŚMIECHNIĘTA – NIE ZDOŁOWANA!!!