SEKSOWNE BARKI DLA KOBIET…

Sylwetka Klepsydry...

piątek, 13 Kwiecień 2018

Czego się spodziewać ? Trening ten zaprojektowany jest tak, by rozwijać każdą część mięśni naramiennych, dzięki czemu będziesz mogła cieszyć się eleganckimi, zaokrąglonymi i wolnymi od kontuzji barkami.
W początkowych seriach będziesz pracować nad siłą i masą, więc upewnij się, że podnosisz tak duży ciężar jak to tylko możliwe, przy zachowaniu idealnej techniki, pełnego zakresu powtórzeń i bezpieczeństwa.
Zakończ trening serią potrójną, w której wykorzystasz nieco lżejsze obciążenie i nieco szybsze tempo.
Jeśli po serii potrójnej zostanie ci jeszcze trochę siły, wykonaj „trening na zakończenie”, który ostatecznie zmęczy twoje barki i będzie spalać tłuszcz. To trudny sposób na zakończenie ciężkiego treningu barków, lecz zdecydowanie lepszy niż bieżnia.

 Rozgrzewka serii powtórzeń
 Kółka ramionami 1 20
 Lekkie wyciskanie hantli w pionie 1 20
 Lekkie unoszenie ramion bokiem w górę z hantlami/lub gumą 1 20
 Ćwiczenie serii powtórzeń
 Wyciskanie hantli w pionie 4 12
 Unoszenie 1 ramienia po przekątnej z linką wyciągu 4 12 na stronę
 Unoszenie ramion w przód z linkami wyciągu 4 12
 Unoszenie ramion bokiem w górę z linkami wyciągu (pokazane z gumą) 4 12
 Rozgrzewka serii powtórzeń
 Wyciskanie hantli w pionie z pauzą w górnej pozycji ruchu 4 10
 Unoszenie ramion w przód z hantlami siedząc na ławce skośnej 4 10
 Podciąganie sztangi do klatki w opadzie 4 10
 Rozgrzewka serii powtórzeń
 Pompki na piłce stabilizacyjnej 4 10
 Skakanie na skakance 4 1 min
 Wspinaczka górska 4 30 sek
 Skakanie na skakance 4 1 min