PROGRAM TRENINGOWY DLA SEKSOWNEGO CIAŁA…

Pogromca kilogramów na brzuchu, udach i tyłku!!!

piątek, 16 Luty 2018

Marzy ci się szczupłe i sprawne ciało? Wiedz, że pomimo wyrzeczeń i ciężkiej pracy, twoja wymarzona sylwetka jest w zasięgu ręki. Jeżeli spędzasz nieskończone godziny tygodniowo na zajęciach Body Pump, Zumba, TBC; itp., jesteś już bliżej niż kiedykolwiek, lecz musisz wiedzieć, że bez ćwiczeń siłowych z wysokim obciążeniem twój plan nigdy się nie uda...

Ten trening to przykład tego jak powinien wyglądać jeden z twoich dni treningowych. Pomoże pozbyć się tkanki tłuszczowej, a także w tym samym czasie zdobędziecie okrąglutki, pełny tyłek i smukłe nogi. Więc przygotujcie się do chudnięcia, docinania i nadawania tonu!

Pogromca zbędnych kilogramów na brzuchu, udach i tyłku…

ĆWICZENIA SERII POWTÓRZEŃ
Prostowanie nóg na maszynie 4 15 na nogę
Uginanie nóg na maszynie 4 15 na nogę
Superseria:
Wyciskanie ud na suwnicy- (wąsko, szeroko, stopy sumo)&

Wykroki w chodzie (bez obciążenia)

3 20/15
Superseria:
Przysiad na jednej nodze&

Martwy ciąg (standartowy, rumuński,  na prostych nogach)

3 15/20
Superseria:
Przysiad ze sztangą&

Odwodzenie nóg z gumą

3 20/20

 

ĆWICZENIA BRZUCHA SERII POWTÓRZEŃ
Brzuszki na ziemi z obciążeniem 5 25
Unoszenie nóg w zwisie 5 25
Allahy na lince wyciągu 5 30

Trening można wykonywać raz lub dwa razy w tygodniu. Zacznij jednak od jednego treningu tygodniowo, a gdy będziesz już na bardziej zaawansowanym poziomie, możesz dodać drugi dzień do swojej rutyny. Pamiętaj, by w pozostałe dni trenować górne części ciała oraz kardio.
MUSISZ – zmieniać ćwiczenia co 1-2 tygodnie i zastępować je podobnymi ćwiczeniami z tych samych grup mięśniowych.
MUSISZ – używać wymagających obciążeń tak, abyś mogła wykonać maksymalną ilość danych powtórzeń (nie z rezerwą na następne 5-15 powtórzeń).
MUSISZ – wykonywać ćwiczenia na brzuch 2 do 3 razy w tygodniu. Możesz łączyć je z treningami innych grup mięśniowych lub kardio. Przykładowe ćwiczenia na brzuch znajdziesz w poniższym linku.