KETTLE DLA KOBIET…

Siła jest sexy...

środa, 10 Maj 2017

To prawda! Jeśli nie jesteś świadoma, to siła jest obecnie uważana za jedną z najseksowniejszych cech płci pięknej. Przez ostatnich kilka lat przeniosłyśmy trening z kettlebells na wyższy poziom. Kobiety nie obawiają się już ciężkich przedmiotów i zaczynają rozumieć, że uczucie, którego doświadczają, gdy stają się silniejsze jest zniewalające: zwiększona pewność siebie, poprawiona postawa i niezależność. Nie wspominając już o szczuplejszej i zdrowszej sylwetce...

Większość treningów ma jedną wspólną cechę – zostały starannie zaprojektowane, by dodawać równowagi, skupiając się na całym ciele. Każdy trening składa się z pracy nad podciąganiem ciężaru własnego ciała, na przykład podczas przeciwnego wiosła z masą ciała, podciągania się na drążku, wyroków, przysiadów lub martwego ciągu oraz z ćwiczeń eksplozywnych, takich jak wymachy, zarzut, liny i ćwiczenia z obciążeniem.
Zanim przejdziesz dalej, a potrzebujesz dokładnej ilustracji formy wykonania ćwiczeń, możesz ją znaleść na naszej stronie ĆWICZENIA WEDŁUG GRUP MIĘŚNIOWYCH, gdzie odchaczając Kettlebells w wyszukiwarce, znajdziesz dokładne opisy ćwiczeń wraz z instruktażem filmowym.  KLIKNIJ TUTAJ

Trening #1 Rozgrzewka

  • Tureckie wstawanie z kettlebell – 3-5 powtórzeń / stronę
  • Platforma – 30 sekund
  • Przysiady z masą ciała – 10 powtórzeń
  • Ćwiczenia rozciągające stawy – 1-5 min

Obwód 1. – powtórz 3-4 razy

  • Pompki – 5 powtórzeń
  • Wykroki w tył z kettlebells – 5-6 powtórzeń
  • Wymachy 1 kettlebell – 8 powtórzeń na stronę
  • Odpoczynek – 45-60 sek

Obwód 2. – powtórz 3-4 razy

  • Wiosło z kettlebells – 5-8 powtórzeń/str
  • Ciężki przysiad – chwyt goblet – 5-8 powtórzeń
  • Podciąganie dwóch kettlebells wzdłuż tułowia – 8-10 powtórzeń
  • Odpoczynek – 45-60 sek

Zakończenie – obwód powtórz 5 razy, każde ćwiczenie 15 sek maksymalnej intensywności, 15 sek przerwy między ćwiczeniami.

  • Fale z linami
  • Przysiad z wyskokiem
  • Zarzut 1 kettlebell

Ochłodzenie

  • Platforma, rozciąganie itp – 10-15 minut