3 SUPER – PARY…

Superserie dla kształtnych pośladków...

środa, 31 Październik 2018

Jesień w pełni, a to oznacza, że siłownie przepełnione są ludźmi pracującymi nad kondycją lub talią. Tak, brzuch jest atrakcyjny, lecz nigdy nie jest on najbardziej pożądanym aspektem ciała. Cóż może być bardziej seksownego niż ładnie wyrzeźbiony brzuch? Oczywiście zawsze będą królować pośladki!!!

Pośladki to niewątpliwie najseksowniejsza część ciała wysportowanej kobiety. Nic nie świadczy o dobrej kondycji fizycznej tak, jak dobrze wyrzeźbione, zaokrąglone, jędrne pośladki, które nie tylko wyglądają świetnie, lecz także poprawiają wyniki sportowe.

Zalety treningu pośladków… Dobry trening pośladków może pomóc biegać szybciej, skakać wyżej, wykonywać bardziej obciążone przysiady i generalnie trenować ciężej. Dodatkowo prawidłowo rozwinięte pośladki, chronią dolną część pleców podczas intensywnych ćwiczeń.
Jeśli pośladki nie są jeszcze priorytetem twojego programu treningowego, nadeszła pora na zmiany! Dążenie do lepszego wyglądu tylnych partii ciała zwykle obejmuje ćwiczenia w stylu ciężkich przysiadów, wykroków, a także wykopów nogą w tył i przysiadów na jednej nodze.
I chociaż wszystkie te ćwiczenia są doskonałe na pośladki, możesz osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty jeśli zaprojektujesz trening przy pomocy superserii…

Superserie dla seksownych pośladków; By trenować superserie, wystarczy połączyć dwa ćwiczenia i wykonać je naprzemiennie bez przerw, z krótkim odpoczynkiem pomiędzy superserami. Jeśli wybierzesz dwa ćwiczenia na tą samą grupę mięśniową, technicznie rzecz biorąc wykonujesz „serie złożone”. Tego typu serie wywołują wyższy poziom zmęczenia mięśni, ponieważ zmuszasz te same mięśnie do większej pracy w krótszym czasie.
Dziś nie będziesz wykonywać serii złożonych! Poszczególne ćwiczenia będą angażować mięśnie pośladków pod różnym kątem. Łącząc nieobciążone lub lekko obciążone ćwiczenia izolacyjne pośladków z cięższymi ćwiczeniami złożonymi dolnych partii ciała, osiągniesz maksymalną stymulację pośladków. Dodatkowo wzmocnisz również uda, ponieważ będą musiały trenować ciężej ze względu na zmęczenie mięśni pośladków.