ZAPLANUJ ZWIĘKSZENIE MASY…

Opanuj 5 sekretów lepszego pakowania...

czwartek, 1 Grudzień 2016

Wolność kulinarna nie jest najlepszym sposobem na zyskanie beztłuszczowej masy mięśniowej. Na szczęście, jestem tu po to, by Was uratować. Oto lepszy sposób !!!

Do Ciebie mówię!! Widzę jak walisz głową w mur i próbujesz zmusić mięśnie do wzrostu. Wiele osób pozwoliło ci myśleć, że pakowanie to coś prostego, wystarczy tylko: dużo podnosić, dużo jeść i już rośniesz. Niestety, to stare, przeterminowane teorie, które na dłuższą metę działają tylko na genetycznych dziwaków. Opychanie się jedzeniem do momentu, aż zbiera ci się na wymioty nie jest dobrym sposobem na budowanie mięśni. Jeśli kiedykolwiek próbowałeś takiego podejścia, istnieje szansa, że wyglądałeś jak opuchnięty i nabrzmiały, a nie szczupły i muskularny.
Dogadaj się z własnym ciałem! Prawdziwym kluczem do budowania beztłuszczowej, muskularnej sylwetki jest praca w zgodzie z naturalnymi systemami regeneracji i wzrostu organizmu. Jeśli w ten sposób do tego podejdziesz, rezultaty, których oczekujesz pojawią się szybciej i w bardziej przewidywalny sposób.

Sekret 1 – Podziel większy cel na drobne; Jednym z głównych problemów osób początkujących jest to, że są przytłoczone całym procesem budowania mięśni. Ich umysły są tak nastawione na "wygląd po", że myślą, iż zobaczenie postępów zajmie miesiące lub lata. Ponieważ jest to mentalność typu: wszystko albo nic, poddają się zanim jeszcze zaczną.
Nawet faceci, którzy już konsekwentnie trenują myślą, że to jest jak powolne, spokojne podchodzenie pod niekończące się wzgórze: stosowanie serii treningów przez kilka miesięcy, pakowanie przez kilka miesięcy i docinanie przez kolejne kilka miesięcy. Jeśli będziesz miał takie długoterminowe spojrzenie na sprawy, łatwo przeoczysz szansę na postępy w bliskiej przyszłości. Mięśnie rosną gwałtownie. Są bardziej jak wulkan, który wybucha co jakiś czas niż jak powolny, spokojny lodowiec.
Ustanów sobie cel z krótką datą ostateczną, by osiągnąć specyficzne wyniki dotyczące budowania mięśni. Zamiast dawać sobie sześć miesięcy na zwykłe "napakowanie", po prostu rozłóż sobie to na mniejsze odcinki, jak zyskiwanie 2-5kg wagi na miesiąc. W ten sposób będziesz czynił znacznie szybsze postępy poprzez ciągłe ustanawianie i osiąganie małych celów niż w przypadku ukierunkowania się na jeden, duży, długoterminowy efekt. Jeśli myślisz, że zyskanie 5kg mięśni w jeden miesiąc jest niemożliwe, to grubo się mylisz. Układając treningi strategicznie i manipulując ilością spożywanych kalorii oraz węglowodanów, możesz zyskać niezłą ilość mięśni.