WSTYD – BY NIE TRENOWAĆ?

Treningi brzucha, łydek i przedramion

środa, 3 Październik 2018

Znasz to? Zmęczone mięśnie czworogłowe, boląca klatka piersiowa, a plecy i barki nadal potrzebują kilku dni na regenerację. A mimo to, wciąż odczuwasz silną potrzebą pójścia na siłownię. Przecież to nie dzień odpoczynku, to wstyd by nie trenować!!! Uzupełnij swój tydzień treningowy poświęcając dzień na przedramiona, łydki i brzuch...

Kiedy ostatnio spędziłeś całą sesję treningową na części ciała, na które zazwyczaj poświęcasz jedynie kilka minut na końcu sesji treningowej? Mówię tu o mięśniach brzucha, łydkach i przedramionach. To nie tak, że nie dbasz o te mięśnie, lecz masz swoje priorytety, prawda? Cóż, dziś masz pozwolenie by odpuścić główne grupy mięśniowe i zająć się tymi mniejszymi mięśniami, którymi zawsze tylko uzupełniasz trening.
Ten program nakierowany jest właśnie na brzuch, łydki i przedramiona, przy użyciu różnych ćwiczeń i zakresów powtórzeń. W niektórych seriach będziesz trenował maksymalnie ciężko, po 6 powtórzeń w serii, a w innych po 15-20 powtórzeń i więcej.

Treningi brzucha, łydek i przedramion;

 ĆWICZENIE SERII POWTÓRZEŃ
 Rozgrzewka – przynajmniej 15 min
 Uginanie nadgarstków na linkach wyciągu – podchwytem 3 12
 Uginanie nadgarstków na linkach wyciągu – nadchwytem 4 12
 Wspięcia na palce na jednej nodze z hantlą w siadzie 3 15/na nogę
 Wyciskanie łydek na suwnicy 3 20
 Wspięcia na palce w siadzie na maszynie Smitha 3 20
 Prostowanie pleców na ławce rzymskiej  2 15
 Skręty tułowia w staniu z gumą ** 2 20
 Scyzoryk z Powerwheel 3 20

* wybierz obciążenie adekwatne do kondycji fizycznej…
** Gumy Loop Training KLIKNIJ TUTAJ…