TRZY KROKI, DZIĘKI KTÓRYM NAMÓWISZ SWOJĄ DZIEWCZYNĘ DO TRENOWANIA

wtorek, 6 Grudzień 2016

 Każdy facet chce mieć kobietę seksowną, pewną siebie i w dobrej kondycji. Jeśli chcesz pomóc swojej dziewczynie lub żonie skutecznie przekształcić ciało, ale nie wiesz jak zacząć, skorzystaj z naszego sposobu.

 Pierwszym krokiem jest poznanie problemu, z którym chcesz się zmierzyć. Praktycznie wszystko, co pojawia się w mediach na temat ćwiczeń dla kobiet, skupia się na ćwiczeniach kardio i stosowaniu ciężarków na kostki, dzięki którym mają one stonować i ukształtować swoje ciała.

Początki mogą być trudne, zwłaszcza gdy pierwszego dnia będziesz ją namawiał na przerażające przysiady ze sztangą i zaczniesz dodawać obciążenie. Jako, że będziesz miał do czynienia z kobietą, zacznijmy od „emocjonalnych” rozważań.

KROK 1  Zrób plan i bądź dla niej wsparciem

Dobre wsparcie jest połączeniem wsparcia praktycznego i emocjonalnego. Na początku twojej kobiecie trudno będzie poświęcić się treningom i wytworzyć nawyk, więc zaplanuj dla niej długoterminowy sukces i pomóż jej, zajmując się aspektami praktycznymi.

Będzie potrzebowała planu, by mogła ćwiczyć mądrze czasowo, planowo i finansowo. Niech twój plan będzie tak praktyczny, jak to możliwe, dzięki czemu łatwiej zredukujesz ilość możliwych wymówek.

Powinieneś jej również uświadomić, że zależy ci na niej i na jej szczęściu oraz tym, co osiągnie troszcząc się o swoje ciało. Obydwie podstawy wsparcia zostaną w ten sposób zapewnione.

Co powinieneś zrobić:

Usiądź z nią i poświęcić czas na rozplanowanie treningów. Zrób rozpiskę i oszczędzaj czas. Czas jest największą wymówką – nie pozwól jej na wykorzystanie tego.
Wykup jej członkostwo na siłowni, kup nową torbę na siłownię albo bon na ciuchy treningowe. To cześć inwestycji, inwestycja zwiększa poświęcenie.
Idź z nią na siłownię i podnoście ciężary razem, albo zaproponuj by znalazła sobie towarzyszkę do podnoszenia ciężarów. To ważne, zwłaszcza na początku, gdy nie będzie wiedziała co tak naprawdę robić.
Czego nie powinieneś robić:
Mówić jej, że ma zacząć trenować, a później nie pomóc w stworzeniu planu.
Nie zostawiać jej samej sobie, ponieważ nie wie jak wygląda prawidłowa postawa przy podnoszeniu ciężarów oraz jaka jest odpowiednia struktura treningów.
Niecierpliwić się, gdy czegoś nie wie. Naucz ją.

Celem jest zmienienie jej stylu życia. Siłownia jest już częścią twojego życia – masz torbę na siłownię, poświęcasz czas na treningi przed lub po pracy i czerpiesz korzyści z ćwiczeń.

Spraw, aby siłownia stała się również częścią jej życia. Gdy mamy czyjeś wsparcie, czujemy się lepiej wewnętrznie. Dodatkowo poczujesz się jak rycerz w błyszczącej zbroi.