MASA MIĘŚNI PROSTYCH…

Trening brzucha dla zaawansowanych...

sobota, 20 Luty 2016

Zaawansowany program treningowy brzucha, został zaprojektowany tak, by zwiększyć masę mięśni prostych, dzięki czemu staną się bardziej widoczne...

Wykonuj ten program dwa razy w tygodniu, z zachowaniem co najmniej 2 dni przerwy pomiędzy kolejnymi sesjami. Tradycyjnie ćwiczenia brzucha wykonujemy z około 20 powtórzeniami w serii, lecz w tym treningu będziesz pracować w zakresie 10-12 powtórzeń ze zwiększającym się obciążeniem, by zbudować masę mięśni brzucha.
To jedna z najtrudniejszych części ciała nad którą skupia się wiele treningów. Tak na prawdę rzadko spotykamy zadowalające rezultaty, nawet u regularnie trenujących sportowców. Skup się na jakości wykonywanych ćwiczeń i utrudniaj je w miarę pojawiających się rezultaów…

Niektóre ćwiczenia wymagają użycia gum typu LOOP, które zakupić możesz w naszym sklepie.

Program treningowy

 Trening A serii powtórzeń
 Brzuszki z gumą (lub z linką wyciągu) 3 12
 Unoszenie nóg w zwisie z obciążeniem 3 10
 Brzuszki z obciążeniem 3 12

Wszystkie ćwiczenia powinny być wykonywane powoli! Maksymalnie zaangażuj mięśnie brzucha i nie uginanaj bioder. Powinieneś użyć obciążenia, które pozwoli ci wykonać jedynie zaplanowaną ilość powtórzeń z prawidłową techniką. Jeśli czujesz, że możesz wykonać jeszcze kilka, zwiększ obciążenie.

 Trening B serii powtórzeń
 Unoszenie kolan w zwisie z rotacją 3 12
 Brzuszki z gumą w tyle 3 10-12
 Brzuszki do stóp z obciążeniem 4 12