KLATA NA PLAŻĘ…

5 treningów na masę klatki piersiowej...

poniedziałek, 7 Maj 2018

Czy twoja klatka piersiowa przypomina płaską deskę zamiast masywnej góry mięśni, które zawsze chciałeś mieć? Czy spędzasz niezliczoną ilość godzin wyciskając na ławce i nie widzisz żadnych przyrostów masy? Zacząłeś już myśleć, że nie jesteś stworzony, by mieć dużą klatkę piersiową? Cóż, natychmiast zaprzestań takiego myślenia, gdyż jesteś w błędzie...

Dowiedz się, w jaki sposób początkujący mogą zbudować masywną klatkę piersiową. W tym przewodniku omówimy klatkę piersiową, jej funkcje, a także zalecane ćwiczenia. Wypróbuj te wspaniałe treningi klatki piersiowej, by zwiększyć jej rozmiar!!!
Nie mogę obiecać, że będziesz miał klatkę piersiową jak Arnold Schwarzenegger, ale mogę zapewnić cię, że możesz zmienić swoją klatkę piersiową i zwiększyć jej masę jeśli tylko mnie wysłuchasz. W tym artykule, omówię anatomię klatki piersiowej, jej funkcje i umiejscowienie oraz kilka ćwiczeń na każdy rejon klatki piersiowej. Na końcu będzie to na co czekasz – pięć moich ulubionych programów treningowych, które pomogą ci zmienić płaską klatkę piersiową w górę mięśni!

Anatomia klatki piersiowej i zalecane ćwiczenia;Do klatki piersiowej można zaliczyć mięśnie powierzchowne: mięsień piersiowy większy, mięsień piersiowy mniejszy, mniejszy zębaty przedni, mięsień podobojczykowy oraz mięśnie głębokie: mięśnie międzyżebrowe zewnętrzne i wewnętrzne, mięśnie podżebrowe, mięsień poprzeczny klatki piersiowej.
Trenując klatke piersiową stymulujemy głównie mięśnie powierzchowne. Dlatego artykuł skupi się wyłącznie na tej grupie.
Mięsień piersiowy większy:

  • zgina, przywodzi i prostuje ramię
  • obniża uniesione ramię
  • pomocniczy dla czynności fizjologicznej: wdech

Mięsień piersiowy mniejszy:

  • obniża łopatkę
  • unosi żebra
  • pomocniczy dla czynności fizjologicznej: wdech