KARDIO ZE SZTANGĄ – MOŻLIWE?

4 treningi złożone ze sztangą, by spalić tłuszcz i zwiększyć siłę...

piątek, 19 Luty 2016

Elitarni atleci od dawna stosują treningi złożone, by spalić tłuszcz i zyskać kondycję. Nigdy wcześniej nie doświadczyłeś takiego kardio !!!

Chcesz budować masę. Chcesz być też wyrzeźbiony. Niestety, te dwa cele zupełnie ze sobą nie współgrają. To tak jakbyś powiedział „chcę być większy i mniejszy”.
Wiele osób przekonało się, że bardzo trudno jest osiągnąć obydwa te cele. Przypakowanie mięśni wymaga dodatkowych kalorii, bardzo wielu dodatkowych kalorii!!! Spalanie tłuszczu natomiast wymaga spalania kalorii. Jakby tego było mało, musiałbyś przykuć się do orbitreka lub bieżni. To jest słabe. To jest nudne. To jest… kardio. Na szczęście to nie jest jedyna opcja.
Jest sposób, gdzie możesz wykorzystać duże obciążenia, budować mięśnie i rozpędzić swój metabolizm, by spalał tłuszcz.
Włączając treningi złożone ze sztangą do swojego programu, czy to na końcu sesji, czy jako oddzielny dzień treningowy, będziesz mógł jednocześnie spalać tłuszcz i budować kondycję jakiej nigdy wcześniej nie miałeś.

Treningi złożone Trening złożony jest niczym więcej jak serią ćwiczeń wykonywanych płynnie jedno po drugim, przy użyciu jednego przyrządu treningowego, bez odkładania go na ziemię. Zazwyczaj składa się z 4-6 ćwiczeń.
Podobnie jak w ćwiczeniu zarzut-podrzut, najpierw wykonujesz zarzut, a następnie od razu płynnie przechodzisz do podrzutu. Jeśli dodasz na początku martwy ciąg i przysiad ze sztangą w przodzie po zarzucie, otrzymujesz całkiem wypasiony trening złożony ze sztangą.
Oto klasyczny przykładowy trening złożony ze sztangą, który doskonale buduje siłę.

 Trening złożony ze sztangą nr. 1 POWTÓRZEŃ
 Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 6
 Rwanie sztangi 6
 Przysiad ze sztangą w przodzie z wyciskaniem sztangi w pionie 6
 Dzień dobry ze sztangą 6
 Wiosło w opadzie tułowia ze sztangą 6

Idea jest dość prosta, lecz nie ma wątpliwości, że totalnie genialna. Pomyśl, wolałbyś bieg na bieżni czy raczej 15 minut zabawy ze sztangą? Nie musisz wcale używać maksymalnego obciążenia. Najlepiej jest zachować sztangę umiarkowanie ciężką, ponieważ z tą samą sztangą wykonywać będziesz zarówno ćwiczenia, w których jesteś mocny, jak i te, w których jesteś słabszy. Nawet jeśli sztanga będzie lekka, poczujesz efekt treningu, gdy twoje serce będzie walić jak oszalałe.