CZAS NA ZMIANY…

Jak szybko zwiększyć maksymalne obciążenie wyciskania na ławce?

piątek, 21 Październik 2016

Jeśli trenujesz regularnie, ale niestety zatrzymałeś się na tej samej wadze, trzeba coś z tym zrobić. Samo wyciskanie na ławce z tą samą ilością serii i powtórzeń oraz obciążenia w każdym treningu, na pewno nie przyniesie wymarzonych rezultatów.

Przebij stagnację…Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, by przebić się przez każdą stagnację to przyjrzeć się swojemu programowi treningowemu i rutynie wyciskania na ławce. Istnieje kilka rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę.
Pierwsza to upewnić się, że zawsze używasz przede wszystkim tricepsów, by unieść sztangę w górę. Druga to utrzymywanie nacisku nóg o podłoże, dzięki czemu upewnisz się, że górne partie pleców są napięte i pozostają płasko na ławce. Ale chyba najważniejszą częścią odnajdowania sekretu do zwiększenia swojego maksymalnego obciążenia w wyciskaniu jest określenie swoich słabości. To ważny i istotny krok, ponieważ trzeba wiedzieć, gdzie tkwi najsłabsze ogniwo w całym ruchu wykonywanym przy wyciskaniu.

Słabe ogniwo… Na przykład, jeśli okaże się, że twoje najsłabsze ogniwo znajduje się na dole ruchu, to musisz skupić się na trenowaniu siły eksplozywnej, która zostanie omówiona w dalszej części tego artykułu. Musisz wykorzystać zalety dynamicznego wysiłku, ćwiczone w nieco odmienny sposób od tradycyjnej formy treningu.
Jeśli okaże się, że nie możesz w pełni wyprostować ramion, to najprawdopodobniej masz zbyt słabe tricepsy. Istnieje wiele ćwiczeń na tricepsy, takie jak; wyciskanie "Francuskie" sztangi łamanej na ławce, pompki szwedki, pompki w wąskim ustawieniu ramion…
ZAPOZNAJ SIĘ Z NASZĄ VIDEOTEKĄ ĆWICZEŃ, BY POZNAĆ NOWE INTERESUJĄCE ĆWICZENIA NA POSZCZEGÓLNE GRUPY MIĘSNIOWE.  KLIKNIJ TUTAJ