150 POWTÓRZEŃ…

Trening dla osób o przeciętnej kondycji...

środa, 11 Lipiec 2018

Trening 300 Spartan to doskonały trening dla tych, którzy nie mają czasu na siłownię i chcą w krótkim czasie osiągnąć zamierzone efekty, a także dla tych, którym znudziły się już tradycyjne ćwiczenia na siłowni...

Jeśli jednak trening „300” jest na razie zbyt trudny, to program 150 powtórzeń będzie doskonały na początek. Pamiętaj o odpowiedniej rozgrzewce i ochłonięciu.... Warto modyfikować i zmieniać rutyny treningowe dla uniknięcia nudy i rozwoju ogólnej sprawności fizycznej...

Wykorzystuj ćwiczenia na jak najwięcej grup mięśniowych. Celem jest, by łączna liczba wszystkich powtórzeń wyniosła 150, czyli około 4-6 ćwiczeń z 15-25 powtórzeniami w każdym. np. możesz spróbować przedstawionego poniżej treningu, świetnego dla faceta o przeciętnej kondycji:

Ćwiczenie Liczba powtórzeń
Przeciwne wiosło 15
Przysiady bez obciążenia do wyskoku 25
Pompki 15
Burpees 50
Wspinaczka górska na piłce stabilizacyjnej 20
Pompki – ręce wąsko 10
Przeciwne wiosło 15

W sumie 150 powtórzeń.
Powtórz cały obwód 3 razy.
TRENING 300 – KLIKNIJ TUTAJ