Wykrok do tyłu z hantlami.

wtorek, 29 Listopad 2011
  • Mężczyzna

  • Polymetryczne / Dynamiczne, Siła lub masa

  • Uda

  • Pośladki

  • Wolne ciężary

  • Bieganie, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Średni

Opis:

  • Hantle trzymamy z boku, na szerokości ramion w pozycji młotkowej. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA
  • Na WDECHU, prawą nogą wykonujesz wykrok do tyłu. Utrzymując lewe kolano proste, uginasz obydwa stawy biodrowe oraz kolano prawej nogi (symulujesz siadanie na krześle).
  • Na WYDECHU, powracasz do pozycji startowej poprzez dynamiczne prostowanie bioder oraz kolana prawej nogi.
  • Powtarzasz ten ruch do ilości zaplanowanych powtórzeń, poczym kontynujesz z tą samą ilościa powtórzeń na drugą noge.
  • UWAGI: MOŻNA ZMIENIĆ OBCIĄŻENIE NA CIĘŻAR CIAŁA. WYKONUJĄC TO CWICZENIE PRZED LUSTREM, MONITORUJ I UPEWNIJ PROSTE UŁOŻENIE KOLAN.