Rozpiętki hantlami-na zmiane- na ławce skośnej w góre.

wtorek, 22 Listopad 2011
  • Mężczyzna

  • Siła lub masa

  • Klatka

  • barki

  • Wolne ciężary

  • Kulturystka

  • Początkujący

Opis:

  • Usiądź na ławce skośnej w góre. Podczas siadania trzymasz w dłoniach hantle które powinny spocząć na twoich udach.
  • Opierając się plecami unieść hantle do góry do wyprostowanych ramion. Pamiętaj- głowa, plecy, pośladki i stopy są w stałym kontakcie z płażczyzną. Hantle powinny być pod pełną kontrolą ramion. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WDECHU, używając mięśni klatki piersiowej, powoli opuść jedną z hantli ruchem w pełni okrągłym, lekko uginając łokieć. Ramie opuszczamy do pełnego rozciągnięcia mięśnia klatki piersiowej. W dolnej fazie tego ruchu przedramie z ramieniem powinno tworzyć kąt otwarty.
  • NA WYDECHU, spinając mińęsień klatki piersiowej, powracasz do pozycji startowej poczym kontynuujesz ten sam ruch z drugim ramieniem.
  • Ćwiczenie wykonujesz do wybranej ilości powtórzeń.