Przysiad ze sztangą na barkach

czwartek, 8 Grudzień 2011
  • Kobieta

  • Siła lub masa

  • Uda

  • Dwugłowy, Łydki, Plecy odc. ledźwiowy, Pośladki

  • Wolne ciężary

  • Bieganie, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard

  • Średni

Opis:

  • Przed zaczęciem ustaw sztange tuż poniżej wysokości ramion. Wejdź pod sztange i wypośrodkuj ją na twoich ramionach.
  • Trzymając sztange dwoma rękoma po obydwu stronach unieś ją do góry używając twoich nóg. Pamiętaj aby korpus był wyprostowany. Po wykroku do przodu, ustawiasz stopy na szerokość RAMION. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA
  • NA WDECHU- Zaczynasz powoli obniżać sztange poprzez uginanie kolan. W tym samym czasie trzymasz korpus wyprostowany, a głowe uniesioną do góry. Kontynuujesz dopóki kąt w kolanach nie wyniesie około 90-stopni. PAMIĘTAJ- TWOJE KOLANA MUSZĄ BYĆ USTAWIONE W LINI PROSTEJ Z TWOIMI STOPAMI.
  • NA WYDECHU- Zaczynasz unosić sztange poprzez prostowanie kolan i bioder- do pozycji startowej.
  • Powtarzasz ten ruch do ilości zaplanowanych powtórzeń
  • UWAGA:JEŻELI MASZ PROBLEMY Z PLECAMI LUB STAWAMI NIE POWINIENEŚ WYKONYWAĆ TEGO RUCHU.