Przysiad z hantlami.

wtorek, 29 Listopad 2011
  • Mężczyzna

  • Siła lub masa

  • Uda

  • Pośladki

  • Wolne ciężary

  • Bieganie, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard

  • Średni

Opis:

  • Hantle trzymaj z boku, na szerokości ramion w pozycji młotkowej. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA
  • NA WDECHU- zaczynasz powoli przysiad poprzez uginanie kolan oraz bioder. W tym samym czasie trzymasz korpus wyprostowany a głowe uniesioną do góry. Kontynuujesz dopóki kąt w kolanach nie wyniesie więcej niż 90-stopni. PAMIĘTAJ- TWOJE KOLANA MUSZĄ BYĆ USTAWIONE W LINI PROSTEJ Z TWOIMI STOPAMI.
  • NA WYDECHU-prostując kolana i biodra powracasz do pozycji startowej.
  • JEŻELI MASZ PROBLEMY Z PLECAMI LUB STAWAMI NIE POWINIENES WYKONYWAC TEGO RUCHU. MOŻNA ZASTĄPIĆ PRZYSIADAMI Z CIĘŻAREM CIAŁA
  • MOZNA ZMIENIAĆ USTAWIENIE STÓP ABY ZMIENIC PRACE ZAANGAŻOWANYCH MIĘŚNI. DLA LEPSZEJ STABILIZACJI (JEŚLI POTRZEBNE) MOZESZ UŻYĆ KLINÓW POD PIĘTAMI.