Przenoszenie hantli za głowe- ramiona ugięte.

wtorek, 22 Listopad 2011
  • Mężczyzna

  • Siła lub masa

  • Klatka

  • barki, Plecy odc. piersiowy, Triceps

  • Wolne ciężary

  • Kulturystka, Siatkówka, Sztuki walki

  • Średni

Opis:

  • Usiądź na ławce trzymajac jedną hantle obydwoma dłońmi tak aby gryf znajdował się w objęciu kciuków i palców wskazujących.
  • Kładąc się na plecach upewnij się że koniec ławki spoczywa pod częścią piersiowo-szyjną pleców. Jednocześnie unosisz hantle do góry nad klatke piersiową trzymając ramiona ugięte. Kąt w łokciach jest stały i nie ulega zmianie podczas całego ćwiczenia. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WDECHU, opuść powoli hantle za głowe do maksymalnego rozciągnęcia klatki piersiowej.
  • NA WYDECHU, spinając mięśnie klatki piersiowej, unosisz hantle do pozycji startowej.
  • Ćwiczenie wykonujesz do wybranej ilości powtórzeń.
  • Ćwiczenie można także wykonywać leżąc przekątnie na ławce, spoczywając na odcinku piersiowo-szyjnym pleców- jest to pozycja bardziej zaawansowana i wymaga większej kontroli ciężaru.