Martwy ciąg.

wtorek, 6 Grudzień 2011
  • Mężczyzna

  • Siła lub masa

  • Dwugłowy, Plecy odc. ledźwiowy

  • Łydki

  • Wolne ciężary

  • Bieganie, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Średni

Opis:

  • Stajesz na przeciw obciążonego gryfu.
  • Uginając kolana, oraz biodra, pochylasz się do dołu sięgając po sztange. Pamiętaj- plecy są zawsze wyprostowane. Sztange chwytamy na szerokości ramion używając nadchwytu, lub przechwytu (jedna dłoń nadchwytem, druga podchwytem). TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WYDECHU, prostując kolana i biodra, unosisz sztange do góry do pozycji pionowej ciała. Faze pracy kończymy spinając razem łopatki i wypychając klatke piersiową oraz biodra do przodu.
  • NA WDECHU, trzymając plecy prosto, opuszczamy sztange do dołu uginając kolana oraz biodra. Faze ekscentryczną kończymy kiedy ciężar dotknie ziemi.
  • Kontynuujemy wybraną ilość powtórzeń.
  • Uwaga- Ćwiczenie nie rekomendowane dla osób z kontuzjami pleców. Upewnij się że twoje plecy są zawsze proste.